Към съдържанието


Снимка

Ниво на маслото - по-високо


  • Влезте в профила си за да пишете
55 отговора на тази тема

#21 WDW

WDW

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 48 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti Edition20-TDI
    Fabia Edition20-TSI

Публикувано 12 май 2013 - 21:49

Лошото е, че те не дават никакви документи от проверката.
Всичко го имало записано в компютъра, което и мен не ме устройва.

За сега нивото не се е вдигало, но реших да го сменям. Нищо, че е само на 10000 км.
Може би ще ги питам за някаква отстъпка или нещо гаранционно, защото сега извънредно плащане ...
Ще покарам още малко и ще действам.
Усещането обаче е много гадно! Губи се цялото удоволствие от карането на колата! А съм изключително доволен от машинката, но май няма да и се радвам дълго..... :(

Писах и на главния приемчик, да видя неговото становище. Но още не ми е отговорил.

#22 Peshu

Peshu

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 95 Мнения:
  • Гараж:
    Skoda Octavia 2 Combi Elegance+ 1.4TSI 7DSG, Fiat Tipo 1.4 i.e.

Публикувано 12 май 2013 - 22:38

Те големи майстори тия.Източват малко и те пускат на пързалката :lol: Има КИТ-ове за вода в маслото,за вискозност на маслото ... дори и да ги нямат,слушай кво ти пей радиото:

Най добре сега си го смени без да знаят в ЕТ и си го следи


:smt017

Масло = 50лв, филър = 20лв, да знаеш,че колатата ти е изправна ... безценно!!!

#23 dentist

dentist

    Искам Škoda

  • Members
  • PipPipPip
  • 836 Мнения:
  • Гараж:
    Octavia 98 1,6i 75
    Octavia II 07 Combi 1,9 TDI 4x4

Публикувано 13 май 2013 - 10:35

Ако си писал e-mail на приемчика не затаявай дъх да ти отговори smile021.Около 100 лв.(може и по-малко)ще ти излезне 4 л масло и филтър.Няма какво да се вкарваш във филми.

#24 WDW

WDW

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 48 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti Edition20-TDI
    Fabia Edition20-TSI

Публикувано 13 май 2013 - 21:39

Ето това ми пратиха:
http://forum.mazdabg...ic.php? ... 0о

http://forum.mazdabg... ... BE#p336046

Хората имат подобни проблеми.
Въпросът е защо малко хора се оплакват от него?

Ако така трябва да си сменям маслото на всеки 4-5000 км ?!?

Между другото от днес ми държи 950 оборота и не ги смъква (нормално 850).

#25 WDW

WDW

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 48 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti Edition20-TDI
    Fabia Edition20-TSI

Публикувано 28 май 2013 - 22:13

Привет на всички,
Да докладвам по моя въпрос:

След като отидох отново в сервиза, ми казаха да си карам така и пак да се обадя ако се вдигне още.
Въпреки това поисках да ми сменят маслото и филтъра (за моя сметка естествено).
Направиха си снимки за нивото след смяната. Та ако отново се покачи да пускат заявка до пройзводителя.
Но такъв проблем до сега не съществувал.

Това, което аз забелязах, е че нивото се вдига когато колата мине в режим на регенерация.
Ако това така се нарича - в определени случаи оборотите на ПХ се вдигат на 950 и така си стоят 2-3 дена каране.
След това отново се нормализират.
Ако някой има идея ?

#26 bega4kata

bega4kata

    Модератор

  • Moderators
  • 11179 Мнения:
  • Населено място:Варна
  • Гараж:
    Octavia 3 vRS TSI
    Fabia SDI

Публикувано 28 май 2013 - 22:28

ти ако в режим на регенерация я гасиш,много ясно че ще ти се вдига нивото на маслото.Ти сам си убиваш колата...

#27 pmirchev

pmirchev

    Веднъж карал Škoda

  • Members
  • PipPip
  • 243 Мнения:
  • Гараж:
    YETI Elegance 2.0 TDI 140Hp 6М 4x4
    JETTA III 1,9 TDI с чип от BREZEL
    Golf III GT AGG

Публикувано 28 май 2013 - 22:37

ти ако в режим на регенерация я гасиш,много ясно че ще ти се вдига нивото на маслото.Ти сам си убиваш колата...

Какво общо има аспуха с нивото на маслото?
Моята се скъсва от регенерции и проблеми с филтъра, ама нивото на маслото й е като нарисувано .........

#28 shaft

shaft

    Може да ремонтира Škoda

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2055 Мнения:
  • Населено място:София
  • Гараж:
    Škoda Octavia II Facelift 2010 1.9TDI-PD BXE 77kw 105hp.

Публикувано 28 май 2013 - 22:41

Какво общо има аспуха с нивото на маслото?
Моята се скъсва от регенерции и проблеми с филтъра, ама нивото на маслото й е като нарисувано .........


Ето описано много добре. http://sgbulgaria.blogspot.com/

И кратък цитат:

Трябва да отбележим, че прекъсването на регенерацията води до някои неприятни за водача проблеми. За автомобилите,при които се извършва регенерация с подаването на дизелово гориво в газо-изпускателната система, прекъсването на регенерацията води до изхвърляне на известно количество дизел в картера на абтомобила, в резултат на което се намаляват смазочните свойства на маслото. От там следва влошаване на здравината на масления слой, който влияе пряко върху износването и корозията, миещите свойства на маслото,скъсява се пробега преди смяна на маслото, както и се затруднява стартирането на двигателя при по-ниски(зимни) температури.
За избягване на множество сериозни проблеми,в това число и блокиране на двигателя, трябва да се следи стриктно за чести регенерации и за това има ли повишаване на нивото на масло в картера. Ако нивото на маслото се е завишило съществено най- добре направете незабавна смяна на същото и потърсете вариант за почистване на филтъра в сервиз.
Ако не намерите вариант за почистване на филтъра то със сигурност ще сменяте моторното масло на двигателя много често (на 1000- 2000км)
За това ако забалежите чести регенерации (например от 100 до 300км) означава , че филтърът ви е запушен и е необходимо неговото почистване или подмяна.


Поздрави

#29 pmirchev

pmirchev

    Веднъж карал Škoda

  • Members
  • PipPip
  • 243 Мнения:
  • Гараж:
    YETI Elegance 2.0 TDI 140Hp 6М 4x4
    JETTA III 1,9 TDI с чип от BREZEL
    Golf III GT AGG

Публикувано 28 май 2013 - 22:59

Ето описано много добре. http://sgbulgaria.blogspot.com/

Поздрави


Описано, добре ама чак пък много добре .......
Пише, че впръскват гориво в аспуха, а не в картера, така че пак не ми е ясна връзката аспух ниво на маслото.

#30 shaft

shaft

    Може да ремонтира Škoda

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2055 Мнения:
  • Населено място:София
  • Гараж:
    Škoda Octavia II Facelift 2010 1.9TDI-PD BXE 77kw 105hp.

Публикувано 28 май 2013 - 23:24

Описано, добре ама чак пък много добре .......
Пише, че впръскват гориво в аспуха, а не в картера, така че пак не ми е ясна връзката аспух ниво на маслото.


По-ясно едва ли има как да се каже от това:

...прекъсването на регенерацията води до изхвърляне на известно количество дизел в картера на абтомобила, в резултат на което се намаляват смазочните свойства на маслото....
За избягване на множество сериозни проблеми,в това число и блокиране на двигателя, трябва да се следи стриктно за чести регенерации и за това има ли повишаване на нивото на масло в картера...


Т.е. Това, че пръска гориво в изпускателната система не значи, че пръска под задните седалки, ами предполагам, че филтъра е близко до двигателя някъде монтиран, още там, за да успее да върне в картера гориво и да се повиши нивото на маслото/течността в картера...
Ако искаш технически обяснено с картинки кое-къде пръска и как му се връща в картера, трябва друго да се търси, да... Като гледам картинката, близо до двигателя ще да е.

Снимка:
Публикувано изображение
Поздрави

#31 Milen Dimitrov

Milen Dimitrov

    Искам Škoda

  • Members
  • PipPipPip
  • 624 Мнения:
  • Населено място:София
  • Гараж:
    Skoda Superb 2,0 TDI 4x4

Публикувано 29 май 2013 - 07:50

Не знам как е при Ейтитата, но на Супърба е точно зад двигателя/в моторния кош/, май беше и до турбото. Но си е точно кютука от снимката на shaft.

#32 prosatanos

prosatanos

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 28 Мнения:
  • Гараж:
    Xantia VSX 2.0i комби автоматик XU10J2C/L3 Газинжекцион Prins-VSI:)
    Супърб комби 2.0 TDI-CR(170к.с.) DSG

Публикувано 29 май 2013 - 08:38

С други думи искате да кажете, че като спра някъде и не трябва да гася колата докато не ми паднат оборотите на 800 примерно??
Аз тогава моята съм я гилотинирал, понеже нито веднъж не съм гледал на какви обороти я гася.

#33 ivassev

ivassev
  • Members
  • 12 Мнения:
  • Гараж:
    YETI 2.0 TDI - CR 140кс 4х4 ADVENTURE

Публикувано 29 май 2013 - 19:23

С други думи искате да кажете, че като спра някъде и не трябва да гася колата докато не ми паднат оборотите на 800 примерно??
Аз тогава моята съм я гилотинирал, понеже нито веднъж не съм гледал на какви обороти я гася.


Станахме двама :).
А и колко време ще се наложи да работи на място докато мине регенерацията!?!
Просто не разбирам как ще продължи да впръсква гориво след гасене. Най-много да остане малко количество, но едва ли ще е чак толкова много!
Поправете ме ако греша, но не разбирам наистина!!!

#34 ivand911

ivand911

    Собственик на Škoda

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1122 Мнения:
  • Населено място:Русе
  • Гараж:
    Fabia1 1,4TDI 80HP '06

Публикувано 30 май 2013 - 11:51

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.

#35 ivassev

ivassev
  • Members
  • 12 Мнения:
  • Гараж:
    YETI 2.0 TDI - CR 140кс 4х4 ADVENTURE

Публикувано 30 май 2013 - 21:28

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.


Да е ясно, колко да ясно :)
Нали след запалване регенерацията пак продължава?
Дай да не се лъжем, че сме изчели и проумели всичко от книжката!

#36 xor

xor
  • Members
  • 13 Мнения:
  • Гараж:
    Skoda Octavia 2, 1.9 PD, 6DSG

Публикувано 31 май 2013 - 17:32

Здравейте колеги!

Извинявам се, че въпроса ми е малко оф-топик, тъй като темата е за високо ниво на маслото, но тъй като нещата се въртят около регенерацията на DPF ще пиша тук.

Та, колата ми е Октавия 2, 1.9 PD с DPF. Това което знам за регенерирането на филтъра от книжката на колата е, че когато дойде момент за чистене на таблото ще светне индикация и трябва да я карам в по-високи обороти докато изгасне. Имам колата от около половин година и съм изминал около 6000 км, но досега тази лампа не е светвала. На какъв период (пробег) е нормално да се случва тази регенерация и това, че при мен не се е случвало повод ли е за притеснения?

Благодаря предварително!

#37 martines -13

martines -13

    Веднъж карал Škoda

  • Members
  • PipPip
  • 238 Мнения:
  • Гараж:
    fabia 1.6 75 kn

Публикувано 31 май 2013 - 17:43

по добре да не ти светва

#38 D_G

D_G
  • Members
  • 6 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti 2.0 TDci 110hp 6M 4x4 Selection+

Публикувано 31 май 2013 - 18:23

Ако двигателят работи на по-високи обороти на празен ход без да свети лампата DPF, тогава вероятно акумулаторът изисква зареждане, тъй като автомобилът се е движил дълго време на градско и борд-компютърът отчита намален капацитет на батерията. Тогава мога ли при високи обороти да гася двигателя или не?!

#39 WDW

WDW

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 48 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti Edition20-TDI
    Fabia Edition20-TSI

Публикувано 11 юни 2013 - 22:06

Здарвейте,

Да добавя малко информация по въпроса. :-k

Днес погледнах нивото на един Пасат Б7 - 2,0 /170кс и познайте, маслото му беше доста над максимума. При това е сменяно тази година.
Това ме навежда на мисълта, че проблема е общ за тази генерация двигатели.
По-горе бяха описани от колегите възможните последствия от това, така че проверявайте си по-често маслото.

За сега след смяната не ми се е повишавало. Установих, че регенерацията си я прави на всеки 400км, независимо от условията (градско/извънградско) при които е карана колата. Вероятно това е параметър предварително дефиниран в настройките, но не знам къде точно.
Вече не я гася ами си правя кръгчета около квартала докато приключи процедурата.
Въпросът е дали дилърите знаят за проблема и не си правят труда да информират.
Договорката ми с Еуратек е при следващо повишаване на нивото, да ми сменят маслото, този път за тяхна сметка.
Поздрави.
s_flag

#40 WDW

WDW

    Возил се в Škoda

  • Members
  • Pip
  • 48 Мнения:
  • Гараж:
    Yeti Edition20-TDI
    Fabia Edition20-TSI

Публикувано 11 юни 2013 - 22:12

Тия неща няма ли ги описани в книжките на колите? Или хората не четат? То е ясно ,че когато има регенерация не трябва да се гаси колата.


НЕ !
Това състояние не е описано в книжката !
Изчел съм много внимателно всичките и 300 страници. Въпреки лошия машинен превод.
smile056




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни